Wednesday, October 7, 2009

Mesej Kengkawan Raya 2009

Kepada semua X-Tech8586 yang ingin menyampaikan ucapan raya, sila hantarkan kepada email : xtech8586@gmail.com, sebaik-baiknya dengan gambar. Berikut di antara ucapan-ucapan yang diterima ke email Admin...


Dari : Shuhaili (5B3)...

Salam kekawan SMTI 85/86.
Masih ingat x lagi wajah ini ( lelaki yg tengah peluk isterinya ). Kalu ingat alhamdulillah. Kalu x ingat x pe. Tapi inilah saya pada usia
tut..... Apapun saya & keluarga ucapkan;
" SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI. MAAF, ZAHIR & BATIN ".



Dari : Azhar Azlan Yatim (5B2)...
Assalamualaikum dan selamat aghi ghaye.

Aku baghu jumpa blogspot ni. Terime kasih le pade admin yang bersusah payah buat blog ni.

Aku kalau boleh nak jugak joint aktiviti yang kome buat tapi untuk boling ni aku mintak maaf bebanyak le sebab aghi yang same ade kendughi kawin. Insyallah kalau ade ghejeki, aku joint aktiviti lepeh ni.

Ni gambor family aku mase ghaye pose taun lepeh. Gambor taun ni tunggu taun depan aku bagi.


Dari : Pudzil (5B1)...
Selamat Hari Raya kepada semua kengkawan jauh dan dekat... Semoga tali silaturrahmi antara kita akan berpanjangan hingga ke akhir hayat hendaknyer... Dari kami sekeluarga
"Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin"

- Pudzil Mohd Daud
- Salina Abd Wahab
- Aina Safiyyah
- Aisyah Syahidah
- Afiqah Syasha
- Muhammad Adam Safwan



Dari : Jeffrey Abd Jalil (5B3)...
Assalamualaikum kawan-kawan semua,

Saya ingin mengucapkan selamat hari raya & maaf zahir batin. Semoga ikatan silaturrahim kita berkekalan dan semakin erat hendaknya.

Ini gambar terbaru keluarga saya:

Jeffrey Ab. Jalil

Sabaria

Muhammad Harith Iman

Yang ini pula ahli terbaru dalam keluarga kami, lahir pada 06/10/2009 @ 11:21pm di Hospital Serdang.

Gambar diambil masa dalam labour room, sebelum susuan yang pertama.

Keluarga Ruhaizi (Arah) (5B2)...
Silau... mengerlip...

Keluarga Zah Murat (5B1)...
Dah 20 tahun tak jumpa Zah Murat.. tp masih nampak macam muda 20 tahun dari usianya..

1 comment:

  1. TQ Admin...
    Gambar terbaru dah diemailkan kepada xtech8586@gmail.com termasuk gambar baby sekali.

    ReplyDelete